Speciale winkeltjes in Tilburg #3 – Decennia Design

Door: Itske Eertink
Waar ik vorige week nog dook in de cd’s en de platen, duik ik deze week in de vintage en retro meubels en accessoires. Ik ging langs bij Decennia Design dat gevestigd zit op twee plekken in Tilburg, namelijk in de Tuinstraat en de Meelstraat.

DSC_0015

Vintage en retro is de afgelopen jaren enorm in populariteit gestegen, zo geeft ook de eigenaresse, Angelique, aan, “vintage en retro meubels zijn steeds hipper geworden de laatste jaren en in de dertien jaar dat we nu bezig zijn, heeft Decennia Design twaalf jaar op rij een groei laten zien. Alleen 2014 was minder dan voorheen en dat terwijl het zo’n hit is.”

“Er komen relatief veel klanten speciaal naar Tilburg voor onze winkel”, vertelt Angelique. Overal waar ik in het winkeltje kijk, staat wel iets. Het winkeltje is niet rommelig, het is net of het zo druk hoort te zijn. Ik kan wel warm lopen voor deze retro stijl, jij ook? Neem dan snel een kijkje bij Decennia Design.

Geef een reactie

